Resource Planner

Lebon.IT biedt ICT oplossingen voor bedrijven en lokale overheden. Met een team van 41 collega's zijn wij gespecialiseerd in Infra & Networking, Security en Modern Work.

Om onze groei verder te ondersteunen zijn wij op zoek naar een Resource Planner.

Als Resource Planner ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief inplannen van projecten, zodat ze soepel verlopen en aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. 

Je werkt nauw samen met de system engineers, aankoop en verkoop en met onze klanten. Een belangrijke rol met veel afwisseling, waarbij een correcte administratie en vlotte communicatie bepalend zijn.

Als jij je hierin herkent, dan zijn we wellicht op zoek naar jou!

Jouw takenpakket

Binnen Lebon.IT werken we met drie niveaus van planning om onze organisatie aan te sturen

  • Lange termijn planning (maandelijks): 
    • Die wordt aangestuurd door de verantwoordelijke van Delivery, in samenwerking met Planning
    • Als Planner ondersteun je het proces door de juiste data (bv sales forecast) aan te leveren en de rapportering voor te bereiden.
  • Middellange termijn planning:
    • Je plant het werk voor onze klanten in en wijst – in samenwerking met de verantwoordelijke voor Delivery,  en op basis van de skills, de beoogde ontwikkeling, en de beschikbaarheid  - de meest geschikte System Engineer toe.
    • Je plant het werk ook effectief in de agenda van de System Engineers in, zodat deze zich op het inhoudelijke werk kunnen focussen
    • je streeft naar een optimale balans van efficiëntie en werkbaar werk.
  • Korte termijn planning: 
    • Je volgt in overleg met de Project Manager en de System Engineers de uitvoering van het werk op en stuurt de planning bij waar nodig.
    • Samen met je collega van de aankoopafdeling volg je de levering van het materiaal op en pas je de planning daar eventueel op aan.
    • Je zorgt dat alles administratief correct verwerkt is in Connectwise (ons PSA system).
    • Je communiceert met de verschillende betrokken partijen (system engineer, klant, aankoop en aankoop, lead Delivery). 
    • Je helpt de facturatie van de projecten vlot te laten verlopen.

Jouw profiel

  • Je beschikt minstens over een Bachelor diploma. 
  • Reeds ervaring hebben in een gelijkaardige functie is zeker een pluspunt, maar geen must. 
  • Je bent administratief sterk en houdt ervan om alles netjes geordend te hebben.
  • Je bent sterk planmatig ingesteld en kan op verschillende projecten in parallel werken
  • Je denkt pro-actief en in functie van de klant. 
  • Je kan snel handelen en beslissen- als een echte problem solver.
  • Je bent sterk in het overleggen met de betrokken stakeholders, zowel de interne als externe.
  • Je hebt oog voor de impact van zijn/haar beslissingen en kan tegelijk het overzicht bewaren.
  • Je bent communicatief, en behoudt de “cool”, ook in momenten van stress.
  • Je kunt vlot omgaan met MS-Office pakketten (Word, Excel, Outlook,..).
  • Je hebt interesse in onze offering (IT infrastructuur, IT security,…). 

Ons aanbod

  • Wij bieden een stabiele bedrijfsomgeving, waar je dagelijks wordt uitgedaagd en de nodige verantwoordelijkheid zal kunnen nemen
  • Je komt in een dynamisch team terecht van 41 collega’s met ruime expertise. Je zal de kans krijgen om samen met andere collega-experten samen te werken en inzichten met elkaar te delen
  • Wij geloven in levenslang leren, naast learning on the job, kan je je expertise ook verder ontwikkelen door zelf te kiezen opleidingen
  • Wij vinden vrijheid, een goeie work-life balance en autonomie voor onze medewerkers heel belangrijk. Dit streven we na door middel van flexibele uren en thuiswerk, daarnaast hebben wij een correcte regeling voor eventuele overuren
  • Uiteraard kan je rekenen op een correct loonpakket inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, laptop en gsm met abonnement, 20 dagen vakantie aangevuld met 6 ADV dagen vrij op te nemen
  • Wij voorzien een twee maandelijkse teamactiviteit ‘Lebon Geeky Friday' en een jaarlijkse familiedag.

Aanwervingsprocedure

  • 01

    Solliciteer

    Upload je CV (en motivatiebrief) hieronder in.
  • 02

    Kennismakingsgesprek

    Onze HR collega Lise contacteert jou binnen de week. Na een eerste positieve telefonische afstemming wordt er een kennismakingsgesprek ingepland. Hierbij willen we leren wie jij bent, hoe jouw spreekwoordelijke rugzak eruit ziet en wat jouw doelen zijn.
  • 03

    Gesprek zaakvoerder

    Bij Lebon.IT staan de medewerkers centraal. Lowie neemt dan ook graag de tijd om jou persoonlijk te leren kennen en te kijken of er een match is.
  • 04

    Gesprek teamlead

    Na 2 succesvolle gesprekken plannen we een meeting met jouw (toekomstige) teamlead in. We zoeken dé klik en toetsen af of jouw vaardigheden in lijn liggen met de verwachtingen bij de jobinhoud.
  • 05

    Contractvoorstel

    Je doorliep het sollicitatiegesprek met glans en we willen je graag aan boord halen. We bezorgen jou een aantrekkelijk contractvoorstel en hopen een overeenkomst te vinden.
  • 06

    Welkom in ons 'basecamp'

    Welkom aan boord! We gidsen jou doorheen de eerste weken met een gekiend onboardingsproces. Je leert de collega's, onze cultuur én manier van werken kennen. Daarnaast bieden we een opleidingstraject op maat om jouw talenten op de beste manier te helpen ontplooien.

Solliciteer nu

Lijkt deze vacature iets voor jou?
Laat het ons dan hieronder weten!

Decoratieve vlag met kleuren van Lebon.IT
Info

Upload hier je CV en/of motivatiebrief (in 1 document)

Bericht